jueves, 3 de mayo de 2012

el "post" operatorio

l'Helena em va dir tot el que havia de tenir a mà, de fet em va detallar diferents tractaments: més natural, més modern, més de xoc... i fins i tot em va dir: -si estàs xunga, escolta, enantium o nolotil, que són calmants...
jo tenia tot l'arsenal de la homeopatia: arnica montana 30ch, belladona (que és ideal perquè actua més en el cantó dret), les gotes de caléndura officinalis tm (que no vol dir tu madre), l'antibiótic de tota la vida,  medicina convencional,... havia arreplegat farigola, de la botica de la güela, per fer glopejades assessines de microorganismes, ah! i Acidophilus con L.bulgaricus i s.thermophilus, (més de 3 bilions d'organismes vius baixant pels meus intestins -origen de tot això- perquè no em tornin a visitar les càndides), ...
bé,...que tenia moltes cosetes al meu botiquín del seny, vaja, però... quita quita, donde haya un NOLOTIL, que se quiten los remedios: LA BÈSTIA VA DESPERTAR

quan el vuitè passatger estava durmint no m'imaginava pas que estàvem navegant per una regió fora del sistema solar. el buit que va deixar el meu seny s'ha omplert d'un alien llefiscòs que m'està matant des de dintre. l'efluvi de sang i el haver-me d'empassar la sang m'ha mort,
sort que és qüestió de temps i avui ja estic molt millor, tot i que semblo l'home del Netol

gràcies Helena, gràcies calmants

No hay comentarios:

Publicar un comentario